Bewoners en opdrachtgevers beoordelen ons gemiddeld met een 8,3
Dat blijkt uit de honderden bewonerstevredenheids- en tientallen opdrachtgeverstevredenheidsonderzoeken die in 2020 zijn afgenomen. Dat is een mooie score die ons voldoende vertrouwen geeft om de lat in de komende tijd nog hoger te leggen.
Een bewoners- of opdrachtgeverstevredenheidsonderzoek, hoe gaat dat in zijn werk?
Na afloop van het project wordt de bewoner en / of opdrachtgever gevraagd om deel te nemen aan een digitaal onderzoek. Hier wordt getoetst hoe onze diensten zijn ervaren. Dit platform is op maat gemaakt en ingeregeld door partner BusinessMonitor. In het tevredenheidsonderzoek kan worden aangeven wat er in het gehele traject goed ging, wat er beter kan en / of er klachten zijn die nog verholpen moeten worden.
Wij gebruiken deze informatie om van te leren en onszelf te verbeteren. Zo blijft NVT Onderhoudsgroep continue werken aan de kwaliteit van haar diensten.